اصول نگهداری از مرغ عشق

اصول نگهداری از مرغ عشق

اصول نگهداری از مرغ عشق

مرغ عشق ها طوطی های کوچکی از غرب آفریقا می باشند که به آسانی به عنوان حیوان خانگی نگهداری می شوند و روش های تکثیر آنها نیز ساده می باشد . مرغ عشق ها حداقل به دو قفس نیاز دارند که از یکی به دیگری پرواز کنند  و قفس های ۲۴ -۳۰ اینچی برای مرغ عشق ها مناسب می باشد . هر قفس کوچک تر از ۱۸ اینچ برای مرغ عشق ها محدود کننده و ناراحت کننده خواهد بود و در خرید قفس مرغ عشق باید دقت کنید که بیش از اندازه کوچک و یا بزرگ نباشند. هم چنین مرغ عشق مانند سایر طوطی ها به مجموعه ای از ظروف جهت اب و غذا نیاز دارد که باید هر روز جایگزین و شسته شوند . ظروف آب باید حتما به صورت روزانه شسته شوند اما ظروف غذا می توانند مدت بیشتری بمانند ولی ظروف غذا باید حداقل هفته ای یک بار به طور کامل تخلیه و شسته شوند .

اصول نگهداری از مرغ عشق

مرغ عشق برای سالم ماندن نیاز به بازی کردن دارد و باید در قفس آن نردبان ، حلقه های بامبو و … قرار دهید اما به خاطر داشته باشید که منقار مرغ عشق برای شکستن اسباب بازی ها قوی است و هر اسباب بازی را در اختیارش قرار ندهید.

 

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>