لوریکیت رنگین کمان Rainbow Lorikeet یک نوع طوطی رنگارنگ با پرهایی بسیار زیبا با جثه ای متوسط در گروه خود می باشد که بومی جنگل های شمال شرقی استرالیا می باشد و گاهی نیز به زندگی شهری رو می آورد و به دلیل زیبایی های فوق العاده ای که دارد افراد زیادی تمایل به خرید لوریکیت رنگین کمان دارند . چرا که رنگ پرهای بدنش از ابتدای سر تا دم به صورت تکه تکه تغییر می کند و یک حالت رنگین کمانی بسیار زیبایی دارد و نوک قرمز رنگ براقی دارد که آن را از سایر طوطی ها متمایز می نماید.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید لوریکیت رنگین کمان به شما پیشنهاد می کند یک لوریکیت رنگین کمان ۲ ساله ی بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که کاملا رام و دستی شده است و به خوبی روی دست می آید و اهلی است ، هم چنین لوریکیت رنگین کمان دنیای پرندگان دارای پرهایی رنگارنگ بسیار زیبا ، صاف و منظم و مرتب چیده شده است و به خوبی به شرایط محیط عادت می کند و یک طوطی اجتماعی می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید لوریکیت رنگین کمان می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>