فروش جفت مولد عروس هلندی سخنگو

طوطی عروس هلندی یا همان طوطی ککاتیل یک گونه بسیار زیبا، کوچک جثه با خصوصیات اخلاقی منحصر به فرد است که به عنوان مهربان ترین طوطی جهان شناخته شده است و وابستگی بالایی به صاحبانش دارد و رفتاری بسیار دوستانه با اطرافیانش برقرار می نماید . این طوطی استثنایی از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است و گونه هایی قرمز تا نارنجی رنگ در بافت سفید بدنش دارد که زیبایی آن را دو چندان می نماید. به دلیل هزینه های نسبتا پائین نگهداری اش محبوبیت آن بسیار بالاست و مهم ترین ویژگی این که عروس هلندی یک سخن گوی بسیار خوب محسوب می گردد. دنیای پرندگان اقدام به فروش جفت مولد عروس هلندی سخنگو نموده است که یک مورد بسیار خوب برای علاقه مندان ، پرورش دهندگان می باشد.

شما عزیزان علاقمند می توانید جهت بازدید به فروشگاه دنیای پرندگان  مراجعه نمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره از طریق فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>