فروش جوجه مرغ مینا سالم

مرغ مینا یک پرنده ای جذاب و جالب توجه از خانواده ی sturnidae یا همان خانواده ی سارها می باشد که به عنوان یک پرنده ی سخنگو در سراسر جهان مطرح می باشد . هم چنین باید اشاره کرد که مرغ مینا یک پرنده ی اهلی و خانگی بسیار دوست داشتنی می باشد که به عنوان یک پرنده ی کم هزینه نیز قابل توجه است و کاملا مناسب افرادی است که توانایی پرداخت هزینه ی نگهداری از طوطی ها را ندارند ولی تمایل به نگهداری یک گونه پرنده دارند. هم چنین اغلب افراد تمایل به خرید جوجه مینا و تربیت و آموزش توسط خود دارند.

فروش جوجه مرغ مینا سالم

بنا به درخواست بسیاری از دوستان و با توجه به فصل دنیای پرندگان اقدام به فروش تعداد محدودی جوجه مرغ مینا سالم نموده است که یک تعداد جوجه های مینا با کیفیت و در واقع جوجه های تهران می باشند و همگی از سلامتی کامل برخوردارند و تمام علائم سلامتی را دارند و این جوجه ها کاملا مناسب افرادی است که در درجه اول صبور و علاقه مند به نگهداری این پرنده می باشند و اینکه حداقل یک تجربه نگهداری از یک نوع طوطی یا پرنده را داشته اند . هم چنین این جوجه ها کاملا مستعد هر نوع آموزش می باشند و کاملا مطابق میل صاحبانشان تربیت می گردند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه مرغ مینا سالم و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>