فروش طوطی آرا قرمز سخنگو

آرا قرمز یا همان ماکائو قرمز یک طوطی از جنس ماکائو می باشد که دارای جثه ای نسبتا بزرگ و جذاب و ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد ، از نظر ظاهری و در مورد توصیف ظاهر آرا قرمز باید به سر ، گردن و شکم قرمز رنگ جذاب آن اشاره نمود که دیللی نامگذاری این طوطی می باشند و ظاهری دل چسب به آرا قرمز بخشیده است . هم چنین از سایر جذابیت های آرا قرمز باید به خلق و خو و روابط اجتماعی و صمیمانه آن با انسان اشاره نمود و هم چنین این طوطی آرا در شرایط آموزشی مناسب به یک طوطی سخنگو فوق العاده تبدیل می گردد. هم چنین آرا قرمز جزء طوطی هایی با طول عمر بالاست و در صورت نگهداری درست سالیان سال در کنار صاحبانش زندگی می کند.

فروش طوطی آرا قرمز سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش طوطی آرا قرمز سخنگو می باشد که یک طوطی کاملا رام و اهلی شده با رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش می باشد و یک آرا سخنگو می باشد به طوری که در حال حاضر که ۳ ساله می باشد توانایی بیان ۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و کاملا مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی آرا قرمز سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

4 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ هادی ندافی

  2. محمد می‌گه:

    سلام قیمتش چنده داداش

  3. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ هادی ندافی

  4. محمد می‌گه:

    سلام قربان.من یه ماکاو هانس رام و دستی می خوام؟امکان تهیه چنین پرنده ای رو دارید؟باتشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>