فروش عروس هلندی ۳ ساله

فروش عروس هلندی 3 ساله

عروس هلندی یک جنس از طوطی های کاکل دار می باشد که با توجه به خلق وخوی مهربان و رفتار معاشرتی که دارد و هم چنین به دلیل زیبایی های خاص خود بعد از مرغ عشق به عنوان محبوب ترین پرنده ی زینتی شناخته شده است.

یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد و از زیبایی بسیار بالایی برخوردار است فروش عروس هلندی ۳ ساله ی بسیار مهربان و دوست داشتنی می باشد که این عروس هلندی دنیای پرندگان کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و به خوبی روی دست می آید و یک طوطی بسیار مهربان و جذاب است. هم چنین قابل ذکر است که عروس هلندی دنیای پرندگان بسیار باهوش است و در حال حاضر که ۳ ساله می باشد توانایی بیان کلماتی چون بوس بده ، سلام ، ماشاا… ، بدو بدو ، بیا ، عسل و … دارد و نام آن نیز عسل می باشد . بدن این عروس هلندی زیبای دنیای پرندگان طوسی رنگ می باشد و از زیبایی خاصی نیز برخوردار است.

فروش عروس هلندی 3 ساله

برای بازدید از فروشگاه و خرید عروس هلندی ۳ ساله سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی:۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

4 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dooste azizam
    sharmandam hatman poshte khat boodid 700

  2. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dooste azizam
    700

  3. حمید می‌گه:

    سلام خسته نباشی قیمت عروس هلندی چنده؟

  4. پویا می‌گه:

    سلام
    هرچی زنگ میزنم کسی جواب نمیده
    قیمت این طوطی عروس چقدره ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>