مرغ عشق هلندی مولد

مرغ عشق هلندی

مرغ عشق دسته ای بسیار زیبا و جذاب از خانواده طوطی ها هستند. مرغ عشق ها معمولا اندام کوچکی نسبت به دیگر انواع طوطی ها دارند ولی مرغ عشق هلندی از دیگر انواع مرغ عشق بزرگتر و زیباتر است. مرغ عشق هلندی علاوه بر اندام بزرگتر معمولا به رنگ های خاص و زیباتری نسبت به گونه های معمولی مرغ عشق یافت می شود. رنگ مرغ عشق های معمولی در بیشتر موارد زرد و سبز است در حالیکه مرغ عشق هلندی رنگ های خاص دیگری مثل زرد، آبی و غیره دارند. مرغ عشق به دلیل زیبایی و اندام کوچک و با نشاط بودن به عنوان یکی از پرطرفدارترین پرندگان خانگی در دنیا مورد استقبال است. در موارد خاصی دیده شده است که مرغ عشق قادر به سخن گفتن نیز باشد. برای جلوگیری از ناراحتی و تنها ماندن مرغ عشق توصیه می شود حداقل یک جفت از این پرنده زیبا را با هم نگهداری کنید تا حوصله مرغ عشق شما سر نرود!

مرغ عشق هلندی

مرغ عشق هلندی

به تازگی چند مرغ عشق هلندی خاص و زیبا در لیست فروش دنیای پرندگان قرار گرفته است. این مرغ عشق های هلندی مولد هستند و دنیای پرندگان مولد بودن آنها را تضمین می کند و به شرط جوجه دهی اقدام به فروش آنها خواهد کرد. در صورت تمایل می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه کنید و یا  جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲******* و برای خرید با شماره ۰۹۱۲******* تماس حاصل نمایید.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>