آرا قرمز سخنگو یا ماکائو (macaw) یک گونه ی بسیار زیبا از انواع ماکائو یا آرا می باشد که بدنی قرمز رنگ و روی شانه ها و بالای دم به رنگ آبی روشن دیده می شود و زیبایی منحصر به فردی پیدا کرده. آرا قرمز سخنگو نیز مانند همه ی آراها در میان طوطی سانان از جثه ی بزرگی برخوردار است و تقریبا نیمی از طول بدنش مربوط به دم بلندش می باشد. از ویژگی آرا قرمز سخنگو اصیل می توان به این نکته اشاره کرد که اطراف چشم فاقد پر می باشد و به رنگ سفید است. طول عمر آرا قرمز سخنگو به طور معمول ۵۰ سال می باشد که البته در اسارت تا ۷۵ سال در شرایط مناسب تغذیه ای نیز گزارش شده است.

یک آرا قرمز سخنگو بسیار زیبا در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این آرا قرمز سخنگو کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد که به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا گرم و صمیمی با  صاحبانش دارد. آرا قرمز سخنگو دنیای پرندگان در حال حاضر ۵/۲ ساله می باشدتوانایی بیان ۱۵ کلمه را با تن صدایی بسیار زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

آرا قرمز سخنگو

آرا قرمز سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید این آرا قرمز سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

  2. مهران می‌گه:

    سلام،خواستم بپرسم قیمت آرا که ذکر کردید چنده؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>