آموزش سخن گویی به مرغ عشق

آموزش سخن گویی به مرغ عشق

آموزش سخن گویی به مرغ عشق

آیا می دانید که مرغ عشق یک سخنگوی بسیار خوب است ،  این طوطی در سخن گویی بسیار توانمند است و حتی می تواند کلمات بزرگ و سخت را نیز بیان کند ،  البته همه ی طوطی ها به این شکل نیستند و برخی از طوطی ها هرگز نمی توانند صحبت کنند .  این مقاله صرفا جهت اطلاع صاحبان مرغ عشق است که از پتانسیل سخن گویی آن آگاه گردند و روش های تشویقی مثبت را برای بهتر صحبت کردن مرغ عشق به کار گیرند.

آموزش سخن گویی به مرغ عشق

اولین نکته این است که شما باید یک مرغ عشق جوان را خریداری نمایید تا تعداد کلمات بیشتری را با سرعت بالایی یاد بگیرد ، اغلب آموزش به مرغ عشق های جوان ساده تر از مرغ عشق های پیر می باشد ، چرا که مرغ عشق جوان از ابتدا در تعامل با انسان است در نتیجه هوشیارتر ، احساساتی تر  و تاثیر پذیر تر از مرغ عشق های پیر می باشد و حتی ممکن است یک مرغ عشق پیر فقط چند کلمه را یاد بگیرد.

نکته ی دیگر این است که مرغ عشق فقط یک نفر را به عنوان همدم خود در خانه انتخاب می کند و از او آموزش پذیری بیشتری دارد و آن یک نفر باید وقت آزاد بیشتری برای آموزش و تعامل با مرغ عشق داشته باشد تا فرآیند آموزش و یادگیری به خوبی انجام شود.

مورد دیگر در مورد آموزش مرغ عشق گذراندن وقت به اندازه ی کافی و آموزش با حالت مهربان و با انرژی مثبت می باشد تا مرغ عشق جذب نوع آموزش شما گردد و روش شما به نظرش جذاب بیاید تا توجه بیشتری به رفتار شما داشته باشد و به خوبی یاد بگیرد.

و در پایان به جرات می توان گفت که مرغ عشق و سایر طوطی ها با دلیل صحبت می کنند و این تصور که آنها فقط تقلید می کنند یک فرض کاملا اشتباه است ، آنها طوطی هایی بسیار هوشمند هستند و به عمد از گفتار برای حمایت از خود و یا براس کسب محبت و یا ابراز احساسات استفاده می کنند.

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>