آموزش صحبت کردن به طوطی کاکادو

آموزش صحبت کردن به طوطی کاکادو

آموزش صحبت کردن به طوطی کاکادو

اگر شما صاحب یک طوطی کاکادو هستید که هنوز سخن گویی را نیاموخته می توانید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

آموزش سخن گویی به طوطی کاکادو نیز مانند تمام طوطی ها یک فرآیند زمان بر است که نیاز به صبر و فداکاری زیاد دارد ، اما باید بدانید که در پایان یک پاداش بزرگ در انتظار شماست و آن هم سخن گویی طوطی کاکادو ما است.

مرحله اول:

طوطی کاکادو خود را در یک محیط بدون حواس پرتی و سرو صدا و هیجان قرار دهید . به طوطی خود اجازه دهید تا تمرکز کند و کاملا به سمت شما جلب شود.

مرحله دوم:

به صورت آهسته و واضح با کاکادو  خود صحبت کنید و ابتدا از کلمات بسیار ساده شروع کنید و هر کلمه را بارها و بارها تکرار کنید. مثلا اگر در حال غذا دادن در شب به طوطی کاکادو خود هستید بگویید شام .

مرحله سوم:

هر روز هر کلمه را بارها و بارها تکرار کنید و ساعاتی را نیز به سکوت بگذرانید ، اما به هیچ وجه لحن خود را از حالت شاداب و مهربان تغییر ندهید و نگذارید طوطی کاکادو شما دلسرد شود و دست از تلاش بکشد.

مرحله چهارم:

هموار با طوطی کاکادو خود صحبت کنید حتی اگر به نظر می رسد که هیچ پیشرفتی حاصل نشده است ، کاکادو زمانی را برای شنیدن ، تقلید و یادگیری صدای شما نیاز دارد ، پس در مورد زمان یادگیری نگران نباشید چرا که تا ۲-۳ سال احتمال یادگیری وجود دارد.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>