آیا باید قفس طوطی خود را در شب با کاور بپوشانم

” آیا باید قفس طوطی خود را در شب با کاور بپوشانم “ برای این سوال ۳ پاسخ وجود دارد : بله ، خیر ، گاهی اوقات.

 

  • برخی از افراد از کاور استفاده می کنند.
  • برخی از افراد از کاور استفاده نمی کنند.
  • برخی از افراد گاهی اوقات از کاور استفاده کرده و گاهی اوقات استفاده نمی کنند .

 

 

پاسخ بله و خیر به یک اندازه جواب های ایده آلی هستند اما پاسخ گاهی اوقات به هیچ عنوان قابل قبول نیست .

 

اگر شما بیشتر اوقات از کاور استفاده می کنید ، طوطی شما به آن عادت کرده و اگر یک شب از کاور استفاده نکنید ممکن است نتواند بخوبی زمانی که کاور بر قفس قرار دارد بخوابد .همچنین اگر شما بیشتر اوقات از کاور استفاده نمی کنید ، ممکن است با گذاشتن کاور بر روی قفس، طوطی شما دچار ترس و استرس شود .

 

اگر قفس پرنده خود را در اتاق نشیمن قرار داده اید بهتر است از کاور برای پوشاندن قفس استفاده کنید .بنابراین هر شب کاور را بر روی قفس قرار دهید تا طوطی شما خواب شبانه ی خوبی داشته باشد .

 

یک راه دیگر برای فراهم کردن خواب شبانه برای طوطی هایی که در اتاق نشیمن نگهداری می شوند این است که در اتاقی آرام و ساکت قفسی برای خواب طوطی در نظر بگیرید .در این حالت شما می توانید از کاور استفاده نکنید مگر اینکه طوطی شما به گذاشتن کاور عادت داشته باشد ، که در این صورت حتما باید قفس را با کاور بپوشانید .

 

اگر شما از یک طوطی با جثه بزرگ نگهداری می کنید به همان اندازه باید قفس بزگتری برای او در نظر بگیرید .در این حالت ممکن است قرار دادن کاور بر روی قفسی که از شما بلندتر است مشکل باشد .

 

برخی از طوطی ها کاوری را که بر روی قفس قرار داده اید را می جوند .این امر زمانی صورت می گیرد که فقط گاهی اوقات قفس را با کاور بپوشانید و یا کاور مدتی بعد از بیدار شدن طوطی از خواب ، بر روی قفس باقی بماند .

 

پوشاندن کامل قفس به دلیل پر سر و صدا بودن طوطی در روز به هیچ عنوان قبل قبول نیست .طوطی ها می توانند پر سرو صدا باشند ولی راه های بهتری برای مقابله با این مشکل وجود دارد .افرادی که از این روش برای ساکت کردن طوطی خود استفاده کردند با مشکلات بیشتری مواجه شدند .از کاور فقط در شب و یا در سفر استفاده کنید .

 

ترجمه : سپیده

توجه : کلیه مطالب و مقاله های این سایت متعلق به وب سایت رسمی طوطی سانان (www.parrot.ir)  و پارسی پت و زیر مجموعه شرکت شبکه ارتباطات کامپوتری ایران (AKA Networks) است.کپی برداری بدون ذکر منبع و نام صریح و لینک شده وب سایت www.parrot.ir و نام نویسنده مقاله مصداق بارز دزدی است و از طرف شرکت ارتباطات کامپوتری ایران مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.در صورت تمایل به استفاده از مقاله های این سایت میبایست منبع را به صورت یک لینک معتبر و صریح به همراه نام مترجم و نویسنده مقاله به این صورت ذکر کنید :


منبع : www.parrot.ir

مترجم : نام مترجم مقاله

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>