کاسکو یا همان طوطی خاکستری افریقایی بسیار علاقه مند به انواع اسباب بازی می باشد و قادر به جویدن ،تکه تکه کردن و گشودن قطعات مختلف پازل از یکدیگر می باشد ، هم چنین از سایر اسباب بازی های مناسب کاسکو می توان به زنگ ،توپ و سایر اسباب بازی ها اشاره نمو که می توانید آنها را به صورت آویز در قفس کاسکو قرار دهید.  کاسکو بسیار باهوش است و نیاز به اسباب بازی برای سرگرمی دارد ، کاسکو بدون اسباب  بازی بسیار سریع خسته می شود و نیاز به اسباب بازی برای تحریک نیوری تفکرش دارد.

در انتخاب اسباب بازی مناسب کاسکو بسیار دقت کنید و مطمئن شوید که اسباب بازی کاملا ایمن و مناسب برای کاسکو می باشد ، اسباب بازی پرنده های کوچک برای کاسکو مناسب نیست و قادر است آنها را به راحتی متلاشی نماید. اطمینان حاصل نمایید که اسباب بازی هیچ لبه ی تیزی ندارد و برای استفاده کاسکو امن می باشد ، پس از اینکه اسباب بازی ها را در اختیار کاسکو قرار دادید به زودی متوجه خواهید شد که کاسکوی شما کدام نوع اسباب بازی را بیشتر ترجیح می دهد ، هم چنین کاسکو به طور غریزی عادت به جویدن دارد و سعی کنید که به میزان کافی چوب ، مقوا و کاغذ در دسترس کاسکو قرار دهید.

اسباب بازی هایی که به طور رایگان در اختیار شماست :

قطعه هایی مقوایی

نی پلاستیکی

دکمه های بزرگ

واشر و پیچ و مهره های بزرگ

فنجان کاغذی

میله های چوب بستنی

رول کارتنی

اسباب بازی مناسب کاسکو

اسباب بازی مناسب کاسکو

تغییر و در تناوب قرار دادن اسباب بازی ها برای علاقه مند نگه داشتن کاسکو هر دو هفته یک بار بسیار مناسب هستند  و هنگام معرفی یک اسباب بازی جدید کاسکو ابتدا خجالتی است و در گوشه ای قرار می گیرد ، اگر به سرعت اسباب بازی های جدید را به آن نشان دهید این حالت تشدید می گردد و ممکن است هرگز با آنها بازی نکند .

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dosteh azizan
    lotfan tamas begirid

  2. مهدی می‌گه:

    با سلام .
    بنده با مشکلی مواجهه شده ام که متاسفانه پاسخی برای آن پیدا نکردم . چندیست کاسکوی ما پرهای شاداب و خوش رنگی ندارد.
    علاوه بر اینکه از پر ریزی او هم مدت زیادی میگذرد ونیز با هرکس که مشورت کرده ام نتوانسته علت آن را تشخیص دهد.
    لطفا مرا راهنمایی کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>