اسباب بازی کاسکو سخنگو

اسباب بازی کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو یا همان african grey parrot پرنده ای بسیار باهوش و استثنایی در سخن گویی و یادگیری کلمات می باشد و قدرت بالایی در درک رفتارها ، مفاهیم و مسائل دارد و یکی از مواردی که به تقویت درک و هوش کاسکو سخنگو کمک بسیار بالایی خواهد کرد استفاده از انواع اسباب بازی کاسکو سخنگو می باشد به طوری که هر نوع از اسباب بازی کاسکو سخنگو می تواند بعد خاصی از هوشیاری و درک آن را بالا ببرد و آن را به یک کاسکو سخنگو منحصر به فرد تبدیل نماید.

دنیای پرندگان جهت ارتقاء سطح درک و هوشیاری کاسکو ها اقدام به فروش انواع اسباب بازی کاسکو سخنگو نموده است و اسباب بازی هایی با تنوع مدل و رنگ را جهت ایجاد تفریح و شادابی کاسکو عرضه می نماید که برای استفاده ی مناسب از اسباب بازی کاسکو سخنگو بهتر است که ابتدا از اسباب بازی های ساده تر استفاده نمایید و سپس اسباب بازی هایی که نیاز به فکر بیشتری دارند را در اختیار کاسکو سخنگویتان قرار دهید.

برای بازدید از فروشگاه و خرید اسباب بازی کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز لطفا تماس بگیرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

  2. سینا می‌گه:

    من فعلا می خواهم ۲ارا بخرم لطفا چند وسیله بازی براش ایمیل کنید برام ممنونم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>