انتخاب یک قفس با سایز مناسب برای طوطی

انتخاب یک قفس با سایز مناسب برای طوطی

همیشه طوطی ها به یک قفس با سایز بزرگ نیاز دارند و ایده آل ترین حالت برای آنها این است که بتوانند در قفس خود پرواز کنند، به ویژه اگر زمان بسیار کمی مجاز به خروج از قفس می باشند. یک قفس کوچک برای سفر یا برای محل خواب یک محل مناسب می باشد اما به عنوان محل زندگی و خانه طوطی که تمام زمان خود را در آن سپری می کند اصلا مناسب نیست.

برای طوطی های کوچک تر قفس هایی را که بلندتر از آنها هستند را انتخاب کنید. طوطی ها هلی کوپتر نیستند . برای طوطی های کوچک جثه ای مانند باجریگار، قناری و طوطی برزیلی قفسی با ابعاد ۳۶-۲۴-۲۴ اینچ یک قفس کاملا ایده آل به حساب می آید. هم چنین بهتر است یک قفس مربعی یا افقی به جای قفس عمودی در نظر بگیرید. بسیاری از پرندگان دوست دارند در گوشه ای از قفس بخوابند.

این موضوع که در مورد پرواز طوطی در قفس گفتیم در مورد طوطی های متوسط یا بزرگ جثه به طور معمول عملی نمی باشد. به طو رمثال برای یک کاسکو شما به مساحت یک اتاق نیاز دارید تا بتواند به خوبی پرواز کند. بنابر این طوطی های بزرگ به یک منطقه صعود نیاز دارند و هم چنین یک طناب برای آویز . بنابراین به فضای خالی نیاز دارند.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>