برای طوطی خود غذا بپزید!

طوطی ها نیز به اندازه ما یک وعده غذای خانگی را دوست دارند. باید بگویم که  پخت و پز یک غذای سالم برای طوطی بسیار آسان است. مثلا شما می توانید یک تخم مرغ را برای طوطی خود بپزید. برخی برندها غذاهای پخته شده ی آماده برای طوطی ها را تولید کرده اند.

در اینجا سه دستور العمل برای غذای طوطی را به شما آموزش می دهیم.

میکس نوتری بری:

می توانید یک بسته کنسرو ذرت را بردارید و با تخم کتان و مواد مغذی دیگری مخلوط کنید و این ساده ترین و آسان ترین مخلوط پخته شده ای است که می توانید برای طوطی خود تهیه کنید.

پن کیک: 

این غذا نیز بسیار ساده است. می توانید یک بسته خمیر پن کیک آماده بگیرید. می توانید این مخلوط را با کمی گندم مخلوط کنید تا ترکیب بهتری را به دست بیاورید. البته موارد دیگری نیز هست که می توانید به این خمیر اضافه کنید. بهتر است پن کیک را گرم در اختیار طوطی قرار دهید ، به خاطر بسپارید که فقط  می توانید کمی ولرم به طوطی بدهید و نه داغ.

نوتری میل:

می توانید یک تخم مرغ را به خوبی بشویید و سپس بپزید و با بسته های مغذی که می تواند از هر برندی باشد مخلوط کنید و سپس در اختیار طوطی خود قرار دهید.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>