تشخیص سن طوطی خورشیدی

تشخیص سن طوطی خورشیدی

تشخیص سن طوطی خورشیدی

معمولا در فروشگاه های پرنده فروشی طوطی های خورشیدی درخشان را به عنوان جوجه طوطی خورشیدی یا طوطی خورشیدی جوان می فروشند. پرورش دهندگان ایالات متحده برای تشخیص سن طوطی خورشیدی از باندهایی که روی پا طوطی خورشیدی تشکیل می شوند استفاده می کنند و معتقدند هر باند روی پای این طوطی بیانگر یک سال از عمر طوطی خورشیدی یا همان سان کانور می باشد ، به این معنی که اگر هیچ باندی روی پای طوطی خورشیدی مشاهده نکردید یعنی طوطی خورشیدی شما کاملا جوان است.  اما برای تشخیص سن طوطی های خورشیدی مسن تر نیاز به مشورت یک دامپزشک دارید.

روش دیگر تشخیص سن طوطی خورشیدی تشخیص از روی رنگ پرها می باشد ،طوطی خورشیدی جوجه و کم سن و سال اغلب دارای رنگ پرهایی زیتونی و یا یک سبز مات و کسل کننده است که این رنگ کمک می کند تا نوزادان در طبیعت به خوبی در میان درختان خود را استتار کنند تا از شکار در امان بمانند .  وقتی که طوطی خورشیدی دارای چند پر رنگی می باشد به این معنی است که این طوطی حدود ۶ ماهه است .پس از اولین پوست اندازی کمی تعداد پرهای رنگی بیشتر می شود و این اتفاق مربوط به ۷-۸ ماهگی طوطی خورشیدی می باشد . طوطی خورشیدی بین ۱-۲ سالگی بیشتر دارای پرهای زرد و پرتقالی می باشد . اما بال سبز زیتونی با بدن رنگ در سن ۲ سالگی به بعد اتفاق می افتد ، ۲ سالگی سن بلوغ طوطی خورشیدی است و پس از این سن برای تشخیص سن طوطی خورشیدی حتما باید به دامپزشک مراجعه نمایید.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>