تشخیص سن طوطی کاکادو

تشخیص سن طوطی کاکادو

تشخیص سن طوطی کاکادو

طوطی کاکادو تا ۱۰۰ سال عمر می کند و تشخیص سن آن کار بسیار سختی خواهد بود و به خصوص در مورد طوطی کاکادو بالغ تقریبا غیر ممکن است که بگوئیم یک کاکادو بالغ چند ساله است ، مگر اینکه یک فرد حرفه ای به دقت باندهای پای طوطی کاکادو را بررسی کند ، در غیز اینصورت طوطی کاکادو هیچ نشانه ی خارجی از پیری یا طول عمر را نشان نمی دهند . با این حال شما به عنوان خریدار یا صاحب طوطی کاکادو فقط می توانید سن این طور تشخیص دهید که بگویید این طوطی کاکادو نوجوان است یا بالغ .

طوطی کاکادو در آشیانه:

جوجه کاکادو در لانه کاملا به پدر و مادرش وابسته است ، بسته به نژاد بین ۵۶-۹۶ روز جوجه از تخم بیرون می آید .هنگام خروج از تخم چشمان جوجه بسته است و در مواردی نیز باز است . در حدود ۳ هفتگی چشمان جوجه باز می شود . ۲۵ روز بعد پرها شروع به در آمدن به صورت تکه تکه می کنند.  در میانه ی راه پرها شروع به تکمیل شدن می کنند ، اگرچه هنوز الگوی پرها فاز بالغ ندارد. طی چند هفته آینده جوجه کاکادو با مراقبت های پدر و مادر زمان را صرف تقویت بال هایش می کند.

طوطی کاکادو آماده تکثیر:

زمان بلوغ طوطی کاکادو نر و ماده تقریبا همزمان است و هر دو در حدود ۲سالگی به بلوغ می رسند ،زمانی که یک طوطی کاکادو ماده به بلوغ می رسد تغییر رنگ چشم به قهوه ای قرمز دارد و در این زمان است که می توانید جنسیت طوطی را به راحتی تشخیص دهید . از این زمان به بعد تشخیص سن طوطی کاکادو بسیار سخت و در مواردی ناممکن می باشد.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>