تعیین جنسیت طوطی برزیلی

تعیین جنسیت طوطی برزیلی

تعیین جنسیت طوطی برزیلی

چطور تشخیص دهیم که طوطی برزیلی نر است یا ماده ؟ برخی از نژادهای طوطی برزیلی دارای دو شکل جنسی می باشند ، به این معنی که طوطی نر و ماده از نظر ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند . به عنوان مثال در طوطی برزیلی ماداگاسکار نرها دارای یک سر و گردن خاکستری رنگ هستند ، در حالی که زن ها کاملا سبز رنگ می باشند و هیچ نشانه خاکستری در بدنشان ندارند. هم چنین در طوطی برزیلی صورت قرمز نرها چهره ای قرمز رنگ دارند ، در حالی که ماده ها صرت نارنجی دارند . هم چنین نرهای طوطی برزیلی صورت قرمز در قسمت های عقبی خود یک رنگ آبی روشن دارند و در بال های پروازی خود رنگ سیاه و سفید دارند.

گاهی اوقات شما نمی توانید جنسیت مرغ عشق را تشخیص دهید ، مثلا در طوطی برزیلی هلویی و طوطی برزیلی نقاب دار هیچ تفاوتی در جنس نر و ماده مشاهده نمی کنید.

دامپزشک می تواند در زمینه تعیین جنسیت طوطی برزیلی به شما کمک کند ، در مواردی که طوطی نر و ماده از نظر ظاهری همسان می باشند ، ساده ترین و کم استرس ترین روش استفاده از آزمایش خون می باشد .دامپزشک می تواند یک آزمایش خون کوچک از طوطی شما بگیرد و به آزمایشگاه DNA ارسال نماید . راه دیگر جراحی سیستم تولید مثل طوطی می باشد.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>