تعیین جنسیت ماکائو

تعیین جنسیت ماکائو

تعیین جنسیت ماکائو

چطور تشخیص دهیم که طوطی ماکائو نر است یا ماده؟

به طور کلی هیچ راه قابل اعتماد با معاینه فیزیکی خارجی جهت تشخیص جنسیت ماکائو شما وجود ندارد ، تست DNA  یک روش با کمترین فشار و استرس روی طوطی شما است که به طور ۱۰۰% قابل اعتماد و با جواب های واقعی می باشد. از روش های دیگر آزمایش های کروموزومی و یا جراحی می باشد که امکان تشخیص جنسیت طوطی ماکائو را به شما می دهند.  برای تست DNA فقط به یکی از موارد زیر احتیاج دارید:  یک قطره خون ، یک تکه از پوسته ی تخم طوطی ماکائو و یا چند پر کوچک کنده شده از قفسه سینه ماکائو . اما برای تست کروموزومی نیاز به یک پر بزرگ از ناحیه سینه یا دم دارید.

جراحی تعیین جنسیت یک روش تهاجمی است که نیاز به بیهوشی طوطی دارد. دامپزشک یک شکاف درشکم طوطی ایجاد می کنند و اندوسکوپی می کنند ، اگر طوطی جوان باشد ممکن است دامپزشک اشتباه کند . با این حال با این روش دامپزشک می تواند نقص جنسی و بسیاری از مسائل مربوط به سلامت را تشخیص دهد. این روش تنها زمانی امن است که توسط یک دامپزشک حرفه ای انجام شود.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>