جوجه عروس هلندی

جوجه عروس هلندی از جمله پرندگانی می باشد که نگهداری و خرید آن در سنین جوجگی به صاحبانش در تربیت دلخواه و آموزش رفتار ها و کلمات کمک به سزایی خواهد کرد. با توجه به اینکه عروس هلندی در گروه پرندگانی که علاقه به صحبت کردن دارند قرار نمی گیرد ولی با تلاش و صرف وقت جهت آموزش آن می توانید جوجه عروس هلندی خود را تبدیل به پرنده ای سخنگو کنید ، در نتیجه باید گفت که خرید جوجه عروس هلندی بسیار مناسب تر از یک عروس هلندی بالغ می باشد و با توجه به اینکه عروس هلندی دارای زیبایی های ظاهری مجذوب کننده ای است و به خاطر چهره ی منحصر به فردش به عنوان پرنده ای بسیار محبوب شناخته شده است می توان گفت که چنان چه سخنگو هم باشد بر ارزش و جذابیت های آن افزوده خواهد شد.

یک جوجه عروس هلندی ۱/۵ ماهه در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد  که بسیار زیباست و دارای پرهایی صاف ، منظم و مرتب چیده شده است و در سلامت کامل به سر می برد. با توجه به اینکه در مرحله ی ابتدایی زندگی عروس هلندی نگهداری و غذا دادن به آن با سرنگ برای اغلب افراد مشکل می باشد ، می توان گفت این جوجه عروس هلندی با توجه به اینکه این مرحله را گذرانده در حال حاضر مورد مناسبی برای نگهداری و تربیت می باشد.

جوجه عروس هلندی

جوجه عروس هلندی

برای بازدید از فروشگاه و خرید این جوجه عروس هلندی  می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

دیدگاه ها بسته شده است