جوجه عروس هلندی یک مورد بسیار مناسب برای تمرین نگهداری انواع طوطی ها می باشد ، چرا که عروس هلندی یک نوع طوطی بسیار مهربان است و طریقه ی رام و دستی کردن آن نیز تقریبا آسان تر از سایر طوطی سانان می باشد . جوجه عروس هلندی برای تربیت و رام و دستی کردن مورد بسیار مناسبی می باشد چرا که شما به راحتی آن را به یک عروس هلندی بالغ مطیع و دستی تبدیل خواهید کرد ، در ضمن زیبایی های منحصر به فرد عروس هلندی هر پرورش دهنده ی طوطی را مجذوب خود خواهد کرد . زمانی که شما یک جوجه عروس هلندی را خریداری می کنید به راحتی می توانید آن را به یک طوطی سخنگو تبدیل نمایید .
یک جوجه عروس هلندی دو ماهه در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد . این جوجه عروس هلندی از مرحله ی سرنگی خارج شده و از غذاهای مخصوص عروس هلندی تغذیه می کند و در نگهداری آن با مشکل یا دردسر مواجه نخواهید شد. هم چنین در سنی قرار دارد که کاملا آماده ی پذیرش آموزش کلمات و یادگیری صحبت کردن است و در واقع خریداری عروس هلندی در این مرحله از زندگی اش بهترین زمان می باشد.

جوجه عروس هلندی

جوجه عروس هلندی

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه عروس هلندی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.
هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>