جوجه عروس هلندی و نگهداری از آن یکی از مواردی است که به خاطر جذابیت هاو زیبایی های ویژه ای که دارد و نگهداری نسبتا آسان آن ، اغلب توصیه می شود. عروس هلندی یک نوع طوطی بسیار زیبا ، دوست داشتنی و مهربان در میان انواع طوطی سانان است و اغلب به خاطر زیبایی فوق العاده ای که دارد مورد توجه قرار می گیرد البته قابل ذکر است که عروس هلندی تا حدی قدرت یادگیری کلمات را دارد و بیشتر از کلمات تمایل به تقلید صداها و انواع سوت یا آهنگ ها دارد که چنان چه شما علاقه مند هستید که یک عروس هلندی داشته باشید به شما توصیه می شود که جوجه عروس هلندی را خریداری نمایید چرا که در این سن شما می توانید تربیت مناسب و آموزش کلمات را داشته باشید.
یک جوجه عروس هلندی ۲۰ روزه در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد که این جوجه عروس هلندی یک جوجه سرنگی می باشد که البته نگهداری از این جوجه به افراد مبتدی توصیه نمی شود چون این جوجه عروس هلندی هنوز توانایی تغذیه از دانه ها را ندارد ، اما این جوجه برای افرادی که تمایل دارند عروس هلندی شان را خود تربیت کنند و یا کلمات را به آن بیاموزند مورد بسیار مناسبی می باشد .

جوجه عروس هلندی

جوجه عروس هلندی

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه عروس هلندی به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.
هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>