جوجه عروس هلندی

جوجه عروس هلندی

عروس هلندی یا ککاتیل یک نوع طوطی بسیار زیبا ، مهربان ، صمیمی و دوست داشتنی و اغلب محبوب افراد بسیاری می باشد ، به گونه ای که از جهت زیبایی و جذابیت پس از مرغ عشق محبوب ترین پرنده ی زینتی می باشد . جهت خرید عروس هلندی باید دقت کنید چرا که برای داشتن یک عروس هلندی سخنگو با توجه به رفتارهای خاص عروس هلندی باید اقدام به خرید جوجه عروس هلندی نمایید ، چرا که عروس هلندی بالغ تربیت نشده اغلب تمایل چندانی به سخنگویی ندارد در حالی که جوجه عروس هلندی قابلیت یادگیری کلمات دلخواه شما را دارد. هم چنین جوجه عروس هلندی بیش از تمایل به یادگیری کلمات علاقه مند به تقلید صداها ، انواع سوت و … دارد ، در صورتی که شما تمایلی به این نوع صداها ندارید میتوانید از یادگیری جوجه عروس هلندی در این موارد جلوگیری نمایید.

دنیای پرندگان اقدام به فروش جوجه عروس هلندی ۲ ماهه بسیار زیبا نموده که این جوجه عروس هلندی  می تواند در آینده عروس هلندی سخنگو و محبوب شما باشد ، خرید جوجه عروس هلندی در مورد این نوع طوطی بهترین انتخاب است چرا که طبق اصول رفتاری که شما تمایل دارید پرورش می یابد.

 

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه عروس هلندی به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    ۲۰۰ هزار

  2. علی می‌گه:

    قیمت این طوطی چنده?

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>