جوجه لری به دنیا آمده در ایران

لری

لری ها طوطی های درختی هستند که معمولا جسه کوچک و متوسطی در بین طوطی سانان دارند. ویژگی خاص و جالب این طوطی زبان آنها است. زبان لری ها نسبت به آنها دراز است و یک جنس برس مانند دارد. این حالت خاص زبان لری ها به آنها کمک می کند تا به راحتی بتوانند از شکوفه ها و شهد گلها تغذیه کنند. لری ها معمولا علاقه زیادی به بازی و سرگرمی دارند و همواره تلاش می کنند با آدم های اطراف خود ارتباط برقرار کنند. لری ها بسیار پر جنب و جوش هستند و نسبتا زمان کمی از روز را به استراحت می پردازند.

لری

لری

دنیای پرندگان یک جوجه لری قرمز و زیبا برای فروش دارد. این طوطی زیبا در ایران به دنیا آمده است. ظاهر جذاب طوطی لری به همراه رنگ خاص، این طوطی لری را بسیار دوست داشتنی کرده است. دنیای پرندگان از شما دعوت می کند برای بازدید از این لری زیبا و دیگر پرندگان ما به فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه فرمایید. همچنین می توانید جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲******* و برای خرید با شماره ۰۹۱۲******* تماس حاصل نمایید.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>