کاسکو یا همان طوطی طوسی آفریقایی معروف ترین و پرطرفدارترین نوع در طوطی سانان است. این علاقه عموم مردم به کاسکو به هوش و زکاوت و دوست داشتنی بودن این طوطی بر می گردد. تقلید صدا و قدرت تکلم در این گونه طوطی بسیار قویتر از گونه های دیگر است به طوریکه شباهت بیان کاسکو بسیار شبیه به انسان است. این موضوع در کنار هوش و زکاوت بالای این پرنده کاسکو را به محبوبترین طوطی دنیا بدل ساخته است. این تقلید صدا فقط به صدای انسان محدود نمی شود بلکه کاسکو توان تقلید تمام صداهای اطراف خود را دارد. به عنوان مثال صدای شره ی آب یا دستگاه های برقی داخل خانه توسط کاسکو تقلید می شود.

جوجه کاسکو

جوجه کاسکو

اخیرا چند جوجه کاسکو درجه یک ۱ ساله در لیست فروش دنیای پرندگان قرار گرفته است. این جوجه کاسکو های زیبا دارای چشمان طوسی رنگ ظاهر بسیار زیبا و جذابی است. در صورت تمایل می توانید برای بازدید از این کاسکو ها به فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه فرمایید. همچنین می توانید جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲******* و برای خرید با شماره ۰۹۱۲******* تماس حاصل نمایید.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>