کاسکو یا african gery parrot یک نوع طوطی بسیار جذاب و محبوب برای انسان می باشد. این طوطی به دلیل توانایی بالا در سخن گویی و درک مفاهیم همواره یک گونه طوطی منحصر به فرد و ویژه برای انسان ها بوده و محبوبیت و جذابیت های خاصی داشته که انسان ها با کمال میل اقدام به نگهداری و مراقبت از این طوطی نموده اند .

یک جوجه کاسکو سخنگو زیبا در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این جوجه کاسکو سخنگو  کاملا رام و دستی شده و قادر به سخن گویی و بیان تعداد محدودی از کلمات می باشد که این بیانگر توانایی بالای این طوطی در سخنگویی می باشد و چنانچه در محیطی مناسب جهت آموزش قرار گیرد و صاحبش زمان کافی برای تربیت آن اختصاص دهد این جوجه کاسکو سخنگو در آینده قادر خواهد بود تعداد زیادی کلمه را بیان کند. در ضمن این جوجه کاسکو تن صدای زیبایی دارد که به جذابیت های آن افزوده است. این کاسکو سخنگو در حال حاضر حدودا دو ساله می باشد و در شرایطی که مراقبت های مناسبی صورت گیرد این کاسکو سال های زیادی می تواند زندگی کند.

کاسکو

کاسکو

برای بازدید از فروشگاه و خرید این جوجه کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>