جوجه کاسکو سخنگو با نام معروف طوطی های آفریقایی همواره جذاب ترین جنس در میان طوطی سانان برای بشر بوده است. این جنس منحصر به فرد و خاص به دلیل توانایی یادگیری بالا و درک رفتاری خوب و صمیمیت بسیار زیاد با صاحبانش همواره به عنوان یک نوع طوطی خاص و یک حیوان خانگی جذاب مورد استقبال قرار گرفته است.
یک جوجه کاسکو سخنگو زیبا و جذاب در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این جوجه کاسکو سخنگو در حال حاضر یک ساله می باشد و با توجه به اینکه در این سن پائین توانایی بیان ۸ کلمه را دارد چنان چه از این سن توسط یک فرد با حوصله و در شرایط مناسبی نگهداری شود توانایی بیان کلمات بی شماری را خواهد داشت و درک مناسب تری نیز از واژه ها و رفتارها دریافت می نماید. جوجه کاسکو سخنگو دنیای پرندگان دارای پرهایی بسیار زیبا ، منظم و مرتب چیده شده است و چشم هایی کاملا شفاف دارد و در سلامت کامل به سر می برد. این جوجه کاسکو سخنگو رام و دستی شده است و با افراد جدید و شرایط محیطی متفاوت به سرعت عادت می کند و یک کاسکو شاداب و بازیگوش می باشد.

جوجه کاسکو سخنگو

جوجه کاسکو سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید این جوجه کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.
هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>