جوجه کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو

در این مطلب برآنیم به چند مورد در آموزش و تربیت کاسکو به طور کلی اشاره کنیم. اگر قصد نگهداری و تربیت یک جوجه کاسکو یا یک کاسکو جوان را دارید، باید به طوطی خود یاد بدهید که چه کارهایی باید انجام بدهد و چه کارهایی را نه. برای این منظور باید از روش های الگوسازی و شبیه سازی شرایط و متود تکرار و تشویق و تنبیه استفاده کرد. به عنوان مثال اگر می خواهید به کاسکو خود یاد بدهید که فقط روی دست شما غذا بخورد، باید به صورت مداوم این شرایط را برای او به وجود آورید و او را به این کار تشویق کنید. همچنین در شرایط بجز این نیز برای او تنبیهاتی باید در نظر گرفته شود.

کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو

دنیای پرندگان یک عدد جوجه کاسکو سخنگو چشم طوسی حلقه پا برای فروش دارد. این کاسکو آموزش دیده و فوق العاده بیش از ۲۰۰ کلام و عبارت را در بر دارد و به زبان می آورد. حدود ۱۰ بیت شعر و آواز و ترانه برای شما می خواند. قل هوالله و پنج تن می گوید و صلوات می فرستد و چندین کلام انگلیسی نیز از بر دارد. از جمله این عبارات می توان به Hello Good Morning و I Love You PMC اشاره کرد.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. مجتبی می‌گه:

    سلام با چه شماره ای می توان با شما تماس گرفت؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>