جوجه کاسکو چشم طوسی فروشی

جوجه کاسکو چشم طوسی

کاسکو به عنوان یکی از محبوب ترین پرندگان قابل نگهداری در خانه در دنیا مورد توجه است. این نوع از طوطی علاوه بر زیبایی از هوش بسیار بالایی برخوردار است به طوریکه یکی از باهوش ترین انواع پرندگان می باشد. سطح هوش و شعور این پرنده در کنار کلمات و جملاتی که بازگو می کند موجب شده تا در اکثر موارد به عنوان یک دوست و همزبان برای صاحب خود باشد. به این ترتیب معمولا نگهداری و آموزش یک جوجه کاسکو برای علاقه مندان به این نوع پرنده بسیار شیرین و لذت بخش است.

جوجه کاسکو چشم طوسی

جوجه کاسکو چشم طوسی

به تازگی یک مورد جوجه کاسکو چشم طوسی زیبا و دوست داشتنی در لیست فروش دنیای پرندگان قرار گرفته است. این جوجه کاسکو از نوع وحشی است و حدود ۱ سال سن دارد. در صورت علاقه برای خرید و نگهداری این جوجه کاسکو زیبا می توانید با دنیای پرندگان تماس حاصل کنید و از اطلاعات تکمیلی برخوردار شوید. همچنین می توانید با مراجعه حضوری در فروشگاه دنیای پرندگان از این جوجه کاسکو زیبا دیدن فرمایید.

لطفآ جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲******* و برای خرید با شماره ۰۹۱۲******* تماس حاصل نمایید.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>