جوجه کاسکو چشم طوسی

جوجه کاسکو چشم طوسی

کاسکو یا همان طوطی طوسی آفریقایی یکی از محبوبترین طوطی ها در دنیا به حساب می آید. شناخت حرکات کاسکو و معنی آن حرکات ارتباط نزدیک تر و صمیمانه ای بین شما کاسکو شما برقرار خواهد کرد. در اینجا به یک مورد از این حرکات اشاره می کنیم. کاسکوها می توانند چشم خود و مردمک آن را کوچک و بزرگ کنند. اگر کاسکو شما در حالت آرامی باشد و چشم خود را کوچک کند در همان لحظه مورد جذاب و دوست داشتنی برای او پیش آماده است. در حالی که اگر کاسکو شما پرهای خود را پوش کرد و در عین حال چشمانش را کوچک کرد کاسکو ترسیده یا عصبانی شده است.

جوجه کاسکو چشم طوسی

جوجه کاسکو چشم طوسی

به تازگی دو جوجه کاسکو چشم طوسی به لیست فروش دنیای پرندگان اضافه شده است. یک جوجه کاسکو جامو بسیار درشت و زیبا و صاف است که در عکس بالا ملاحظه می فرمایید. و دیگری یک جوجه کاسکو چشم طوسی سخنگو است که ۵ کلمه هم حرف می زند. که این جوجه کاسکو زیبا را در عکس زیر ملاحظه می کنید.

جوجه کاسکو سخنگو

جوجه کاسکو سخنگو

 در صورتی که به طوطی کاسکو علاقه دارید این جوجه کاسکوهای زیبا گزینه فوقالعاده ای برای شماست. برای بازدید از این جوجه کاسکوهای زیبا می توانید به فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه فرمایید و یا جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲******* و برای خرید با شماره ۰۹۱۲******* تماس حاصل نمایید.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>