جوجه گرین چیک سخنگو

گرین چیک

طوطی گونه سبز یا همان گرین چیک یکی از انواع بسیار زیبای طوطی سانان است. گرین چیک ها از نظر جسه در اندازه کوچک طوطی ها قرار می گیرند و با رنگ های زیبا و دم های بلند زیبایی خاصی دارند. جسه نمونه بالق این پرنده زیبا در حدود ۲۶ سنتی متر طول و ۷۰ گرم وزن دارد. خوراک گرین چیک ها معمولا دانه ها و میوه ها هستند. این طوطی زیبا بسیار جذاب و باهوش است و حیله ها و کارهای قشنگی یاد می گیرند. همچنین این طوطی باهوش قدرت تکلم نیز دارد.

منطقه اصلی زندگی و پیدایش این نوع طوطی در آمریکای جنوبی است. نژادهای برزیلی، آرژانتینی و پاراگوئه از بهترین و اصیل ترین نژادهای گرین چیک ها هستند.

گرین چیک

گرین چیک

به تازگی یک نمونه گرین چیک زیبا و خاص با رنگ فوق العاده زیبا و استثنایی در لیست فروش دنیای پرندگان قرار گرفته است. این گرین چیک سخنگو و زیبا ۴ ماهه است. همانطوری که در عکس بالا ملاحظه می کنید رنگ این گرین چیک آبی رنگ است. که همین موضوع دلیل بر زیبایی دو چندان این پرنده شده است.

برای بازدید از این جوجه گرین چیک سخنگو و دوست داشتنی می توانید به فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه فرمایید. همچنین می توانید جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲******* و برای خرید با شماره ۰۹۱۲******* تماس حاصل نمایید.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>