حرف زدن طوطی

چطور به طوطی خود حرف زدن را بیاموزیم ؟

برای آموزش سخن گویی به طوطی باید ۵ مرحله را به خوبی پشت سر بگذاریم :

۱) ابتدا یک کلمه ساده را برای آموزش به طوطی خود انتخاب کنید ، سعی کنید این کلمه یک کلمه ی محبت آمیز و جذاب با انرژی مثبت باشد . از کلمات طولانی یا کلماتی که تلفظ سختی دارند اجتناب کنید. هم چنین کلماتی که حرف پ دارند را انتخاب نکنید چون تلفظ آنها برای طوطی شما بسیار مشکل است .

۲) کلمه ای را که انتخاب کرده اید را اغلب به طوطی خود بگوئید . این کلمه را با شور و شوق و شادی برای طوطی خود بیان کنید و سعی کنید که توجه طوطی را به خود جلب نمایید . با این روش اغلب طوطی ها کلمات را یاد می گیرند.

۳) مقاوم و پایدار در هدفتان باشید . در مواردی ممکن است طوطی به زودی کلمه شما را یاد نگیرد. به خاطر بسپارید گاهی اوقات طوطی شما شرایط و موقعیت یادگیری را ندارد. در این موارد باید بر همراهی طوطی خود تکیه کنید و امیدوار باشید و نه سخن گویی آن.

۴) اگر طوطی شما یک گونه باهوش از طوطی چون کاسکو و یا آمازون است ، سعی کنید معانی کلمات را نیز به آن آموزش دهید. به عنوان مثال وقتی چیزی در کنار طوطی شما هست اسم آن شی ء را بگویید.

۵) هر زمان طوطی شما یک کلمه جدید را یاد گرفت به آن جایزه بدهید.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>