اگر شما علاقه مند به آموزش حرف زدن کاسکو هستید این پست را تا انتها دنبال کنید.

چگونه صحبت کردن را به طوطی کاسکو بیاموزیم:

اگر شما با کاسکو دوستانه رفتار کنید می توانید با صبر چندین عبارت ساده را به آن بیاموزید .

مرحله اول:

در این مرحله باید به کاسکو خود تقلید صدا یا کلمات را بیاموزید ، کاسکو به طور طبیعی به جیغ ، سوت و تقلید صدا بسیار علاقه دارد ، شما با تکرار کلمات ساده می توانید این عادت را به تقلید کلمات مفهوم دار تبدیل کنید. در نهایت باید یک پاداش خوب مانند نوازش سر یا یک غذای فوق العاده برای کاسکو باشد.

مرحله دوم:

طوطی کاسکو مانند یک کودک خردسال است ، در صحبت با آن باید منتظر صداهای نامفهوم  باشید و به مرور زمان این صداها به کلمات و سپس به عبارات کاملا واضح تبدیل می شوند ، در این مسیر باید کاملا صبور باشید.

مرحله سوم:

در این مرحله باید ارتباط متقابل را به طوطی کاسکو خود بیاموزید ، مثلا وقتی وارد اتاق می شوید سلام کنید یا موقع خروج خداحافظ بگوئید و در پایان شب ، شب بخیر بگویید ، در ابتدا شما واکنش مناسبی دریافت نمی کنید ولی پس از چند هفته رفتار متقابل شایسته ای را مشاهده خواهید کرد.

مرحله چهارم :

در این مرحله باید با شور و شوق و با احساس با کاسکو خود  صحبت کنید و طوری صحبت کنید که انگار با دوست صمیمی خود صحبت می کند. در ابتدا واکنش خوبی نمی بینید ، فقط سعی کنید حرف های نادرست نزنید چرا که ممکن است جملات نادرست را یاد بگیرد.

مرحله پنجم :

نام وسایل اسباب بازی ، خوراکی های مورد علاقه ی کاسکوتان را به آن آموزش دهید ، به دلیل مورد علاقه بودنشان زودتر یاد می گیرد. مثلا بگوئید دانه ، سیب ، انگور و …

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>