حقایق جالب در مورد طوطی ها

حقایق جالب در مورد طوطی ها

حقایق جالب در مورد طوطی ها طوطی ها می توانند موجودات واقعا سرگرم کننده ای در خانه باشند ، البته به شرطی که به خوبی آموزش ببینند می توانند مدت زمان طولانی را در کنار شما زندگی کنند.  آنها بسیار خوب می توانند تقلید و کلمات را ادا کنند ولی تعداد کمی از نژادهای طوطی ها هستند که می توانند واقعا به خوبی صحبت نمایند که معروفترین آنها طوطی خاکستری آفریقایی می باشد . در زیر به توضیح در مورد چند حقیقت جالب و سرگرم کننده برای دوستداران طوطی ها می پرردازیم:

حقایق جالب در مورد طوطی ها

در حدود ۳۵۳ گونه طوطی زیبا و رنگارنگ در سراسر جهان زندگی می کنند. دو خانواده ی مشهور طوطی ها شامل Cacatuidae و Psittacidae می باشند . طوطی ها به عنوان zygodactylous شناخته می شوند که به معنی پرنده ای است که انگشت اول و چهارمش را عقب و انگشت دوم و سومش را به سمت جلو قرار می دهد. طوطی ها در جنگل ها به تغذیه از دانه ، میوه ، جوانه ، آجیل و تعدادی از گیاهان موجود در جنگل می پردازند.  طوطی حیوانات خانگی محبوبی هستند چراکه در نگاه اول بسیار زیبا به نظر می آیند و اغلب بسیار باهوش و مهربان هستند. اولین طوطی در سال ۱۵۰۴ وارد انگلستان شد و در حال حاضر در حدود ۱۳۰ گونه طوطی در لیست گونه های در معرض خطر قرار دارند.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>