خرید جوجه طوطی کاسکو چشم طوسی دستی

فروش طوطی کاسکو دستی سخنگو دم قرمز

اغلب کسانی  که تمایل به نگهداری یک پرنده یا طوطی در منزل به عنوان یک حیوان خانگی دارند به خرید کاسکوسخنگو فکر می کنند و خرید کاسکو سخنگو را از جهات بسیاری جذاب تر از سایر طوطی سانان می دانند ، البته باید گفت که کاسکو سخنگو یک نوع طوطی منحصر به فرد با ویژگی های بسیار جالب و دوست داشتنی می باشد . یک خصوصیت بارز و متمایز کننده ی کاسکو سخنگو از سایر طوطی ها داشتن قدرت تکلم و نه تنها تقلید گری می باشد به طوری که یک کاسکو سخنگو پس از مدتی آموزش مناسب به یک سخنگوی ماهر تبدیل می شود و عمده ترین دلیل خرید کاسکو سخنگو نیز می تواند همین باشد. هم چنین قابل توجه است که کاسکو قدرت درک و فهم بالایی دارد در حدی که با میمون در مواردی قابل مقایسه است و در برخی منابع قدرت درک رفتاری کاسکو معادل یک کودک ۵ ساله انسان معرفی شده است.

خرید جوجه طوطی کاسکو چشم طوسی دستی

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید طوطی کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد پیشنهاد خرید جوجه طوطی کاسکو چشم طوسی دستی شده می باشد که یک جوجه کاسکو ۷ ماهه است که به خوبی رام و دستی شده است و یک کاسکو کاملا اهلی می باشد . هم چنین این طوطی جوان کاملا مستعد یادگیری می باشد و یک مورد خوب برای علاقه مندان به آموزش کاسکو است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه طوطی کاسکو چشم طوسی دستی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>