خرید جوجه کاسکو اهلی شده و شاداب

فروش جوجه کاسکو چشم طوسی باهوش و سخنگو

کاسکو به عنوان یک طوطی منحصر به فرد با خصوصیات بسیار برجسته و خاص همواره مورد توجه عموم مردم بوده است و یک طوطی توانمند در زمینه ی سخن گویی و هم چنین یادگیری و درک کلمات و مفاهیم می باشد ، به طوری که سطح بالای هوش این طوطی اغلب با میمون و یا یک کودک ۴-۵ ساله ی انسان مورد مقایسه قرار می گیرد. هم چنین قابل ذکر است که از نظر هوش و استعداد هیچ طوطی دیگری در سطح کاسکو نمی باشد و این موضوع باعث شده که کاسکو علیرغم اینکه جزء زیباترین طوطی ها نمی باشد اما در لیست پرطرفدارترین طوطی ها قرار بگیرد.

خرید جوجه کاسکو اهلی شده و شاداب

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد ، پیشنهاد خرید جوجه کاسکو اهلی شده و شاداب می باشد که یک طوطی جوان ۱ ساله می باشد که از سلامت کامل برخوردار است و دارای پرهایی کاملا مرتب و منظم چیده شده است و هم چنین به خوبی رام و اهلی شده است و دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش نیز می باشد که یک مورد بسیار مناسب برای افرادی است که تمایل به آموزش جوجه کاسکو خود دارند و در عین حال زمان کافی برای اهلی کردن آن ندارند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو اهلی شده و شاداب و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>