خرید جوجه کاسکو باهوش و اهلی سخنگو

خرید کاسکو جوان اهلی سخنگو

خرید و فروش کاسکو و به ویژه جوجه کاسکو این روزها در میان طرفداران این پرنده ی خاص بسیار رواج یافته و افرادکاسکو مورد علاقه یشان را مطابق میل و سلیقه ی خود و همین طور شرایط زندگی شان انتخاب نموده و تربیت می نمایند. اغلب افراد تمایل دارند که  جوجه کاسکو را خودشان تربیت و آموزش دهند که کاملا مطابق میلشان گردد و از داشتن کاسکو لذت ببرند ، البته قابل ذکر است که این امکان برای افراد مبتدی نیست و اغلب این روش به افرادی توصیه می شود که تجربه ی کافی در نگهداری پرنده داشته اند.

خرید جوجه کاسکو باهوش و اهلی سخنگو

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید جوجه کاسکو باهوش و اهلی سخنگو می باشد که یک طوطی کاسکو زیبا با پرهایی کاملا مرتب و منظم چیده شده و زیبا می باشد که از سلامت کامل برخوردار است و هم چنین دارای رفتاری اجتماعی و دوستانه با اطرافیانش می باشد و به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید . این جوجه یک ساله کاملا مستعد یادگیری می باشد و مناسب افرادی است که تمایل به آموزش کاسکو خود دارند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو باهوش و اهلی سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>