خرید جوجه کاسکو دستی شده ی اهلی

خرید طوطی کاسکو جوان اهلی شاداب

کاسکو پرنده ای باهوش و بسیار با استعداد جهت یادگیری کلمات و سخن گویی می باشد که البته برای استفاده از تمام ظرفیت هوش و استعداد یک کاسکو باید از سنین بسیار پائین اقدام به آموزش و تربیت جوجه کاسکو نمود تا در سن بلوغ یک کاسکو باهوش و توانا در زمینه ی سخنگویی داشت. با توجه با اینکه میزان هوش و استعداد یک کاسکوبرای خریدارانش بسیار مهم است و به محبوبیت آن می افزاید ، از این رو ضروری است که کاسکو در دوران جوجگی به خوبی توسط افراد صاحب نظر و خبره آموزش ببیند.

خرید جوجه کاسکو دستی شده ی اهلی

یکی از موارد یکه در لیست پیشنهادات خرید طوطی دنیای پرندگان قرار دارد  خرید جوجه کاسکو دستی شده ی اهلی می باشد که یک جوجه بسیار زیبا ، شاداب و دوست داشتنی است که به خوبی رام و دستی شده است و یک کاسکو کاملا اهلی می باشد که بسیار مستعد یادگیری می باشد و در این سن هر فردی می تواند این جوجه کاسکو را مطابق میل خود آموزش دهد. هم چنین خرید این جوجه کاسکو اغلب به افرادی که در گذشته تجربه نگهداری از یک طوطی را داشته اند پیشنهاد می گردد و یا افرادی که تمایل به آموزش کامل کاسکو خود دارند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو دستی شده ی اهلی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>