خرید جوجه کاسکو این روزها بیش از خرید کاسکو بالغ مورد توجه قرار می گیرد و این امر به دلایل مختلفی اتفاق می افتد ، اول اینکه قیمت یک جوجه کاسکو از یک کاسکو بالغ سخنگو و رام و دستی شده بسیار کمتر است و دلیل دیگر اینکه کاسکو بالغ اموزش دیده و اصول رفتاری آن تا حدود بسیار زیادی شکل گرفته است و ترک دادن یک سری عادات برای آن کار دشواری خواهد بود در حالی که یک جوجه کاسکو کاملا آماده ی یادگیری و تربیت است و هر کس می تواند آن را مطابق میل خود به هر شکلی تربیت نماید و از داشتن آن لذت ببرد.

یکی از مواردی که جهت خرید کاسکو دنیای پرندگان به شما پیشنهاد می کند خرید جوجه کاسکو دستی شده و اهلی می باشد چرا که تربیت و آموزش جوجه کاسکو نیز چندان ساده نیست و خرید جوجه کاسکو دستی شده و رام کار شما را طی مراحل آموزش ساده تر خواهد کرد. هم چنین این جوجه کاسکو در حال حاضر ۱ ساله می باشد و توانایی بیان ۶ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و چنان چه در شرایط مساعد تربیتی قرار گیرد توانایی یادگیری تعداد بی شماری کلمه را خوهد داشت.

برای بازدی از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو دستی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

7 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

  2. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

  3. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    لطفا تماس بگیرید

  4. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    لطفا تماس بگیرید

  5. Mahmoud می‌گه:

    سلام

    قیمت این جوجه اسکو رو لطف می کنید واسم ایمیل کنید

    ممنون

  6. سیمین می‌گه:

    سلام
    معذرت میخوام من یه سوال داشتم اگه راهنمایی فرمایید خیلی ممنون میشم
    من یه طوطی ملنگو دارم بیشتر پسته و کنجد و گردو برنج و پرتقال و موز و بیسکویت میخوره . الان چند روزه که موهای نزدیک منقارش و دور بر سرش بشدت زبر و نازیبا شده البته یه چیزی هم شبیه نی لای موهای دمش پدیدار شده که هر روز رشد میکنه میخواستم راهنمایی فرمایید این مشکلش چیه و چرا اینجوری شده چیکار باید بکنم

  7. محمد عامری می‌گه:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت. من با افتخار لینک سایت زیبای شمارو در وبلاگم گذاشتم. خوشحال میشم اگه لطف کنید و شما هم وبلاگ منو با عنوان قصر قناری لینک کنید. با سپاس فراوان و آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما دوست عزیز.
    با آرزوی بهترینها. محمد عامری.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>