کاسکو یک طوطی بسیار زیبا و دوست داشتنی با توانایی های کاملا خارق العاده می باشد که هیچ طوطی دیگری توانایی های آن را ندارند . هم چنین از کاسکو اغلب به عنوان یک طوطی مهربان و یک همدم خانگی طولانی مدت که سال های سال در کنار صاحبانش زندگی  می کند یاد می گردد. هم چنین از ویژگی های یک کاسکو می توان به هوش و استعداد بی نظیر ، قدرت سخن گویی و یادگیری می توان اشاره نمود. هم چنین برای خرید کاسکو اغلب خرید جوجه کاسکو پیشنهاد می گردد چرا که آموزش جوجه کاسکو بسیار راحت تر و بهتر از کاسکو بالغ می باشد .

خرید جوجه کاسکو زیبا دستی شدهخرید جوجه کاسکو زیبا دستی شده

یکی از مواردی که دنیای پرندگان پیشنهاد خریدش را به طرفداران کاسکو می دهد خرید جوجه کاسکو زیبا دستی شده می باشد که یک جوجه ی بسیار زیبا با پرهایی مرتب و منظم چیده شده و صاف و چشم هایی کاملا براق می باشد . هم چنین این جوجه کاسکو دنیای پرندگان به خوبی رام و دستی شده است و یک جوجه ی کاملا اهلی می باشد که رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش دارد و یک مورد مناسبی برای تمام کسانی است که تمایل به آموزش کاسکو خود دارند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو زیبا دستی شده و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>