خرید جوجه کاسکو زیبا

فروش جوجه کاسکو سرنگی

کاسکو african grey parrot یک نوع طوطی بسیار زیبا ، مهربان ، باهوش و دوست داشتنی می باشد که همواره در تمامی جوامع بشری مورد توجه قرار گرفته است و از محبوبیتی خاصی در سراسر دنیا برخوردار می باشد به طوری که در لیست ۱۰ طوطی برتر جهان و هم چنین در لیست بهترین حیوانات خانگی قرار گرفته است و طرفداران بسیاری را مجذوب خود نموده است . از جمله ویژگی هایی که کاسکو را به یک طوطی منحصر به فرد تبدیل نموده است می توان به میزان هوش و استعداد بی نظیر آن ،قدرت سخن گویی استثنایی و هم چنین توانایی یادگیری بسیار بالا و درک مناسب نسبت به کلمات و رفتارها اشاره نمود.

فروش جوجه کاسکو سرنگی

از جمله مواردی که دنیای پرندگان به طرفداران کاسکو و علاقه مندان به تربیت و آموزش کاسکو پیشنهاد می نماید که خریداری نمایند پیشنهاد به خرید جوجه کاسکو زیبا می باشد که دارای پرهایی مرتب و منظم چیده شده و کاملا صاف می باشد و هم چنین دارای چشمانی براق می باشد و در سلامت کامل به سر می برد ، هم چنین این جوجه کاسکو زیبا به خوبی رام و اهلی شده است و کاملا مستعد یادگیری می باشد و در شرایط آموزشی مناسب تعداد بسیار زیادی کلمه را خواهد آموخت.

برای بازدید از فروشگاه و خید جوجه کاسکو زیبا می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dooste azizam
    lotfan tamas begirid

  2. نقی می‌گه:

    ببخشید قیمتش چنده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>