خرید جوجه کاسکو سالم اهلی

فروش جوجه کاسکو سرنگی

کاسکو african grey parrot یک نوع طوطی خاص و منحصر به فرد با رفتاری کاملا اجتماعی و دوستانه می باشد که در سراسر جهان به عنوان یک طوطی محبوب و مورد علاقه شناخته شده است و همواره طرفداران بسیاری دارد که علاقه مند به خریداری و نگهداری از آن می باشند که در این میان خرید و فروش جوجه کاسکو بسیار جذاب تر از خرید و فروش کاسکو بالغ می باشد ، چرا که یک جوجه کاسکو همانند یک کودک می باشد و قابلیت تربیت و آموزش دلخواه هر فردی را دارد و هر شخصی می تواند جوجه کاسکو خود را مطابق میل و اراده ی خود تربیت نموده و مورد آموزش قرار دهد. هم چنین یک جوجه کاسکو بیش از هر کاسکو بالغی مستعد یادگیری کلمات و رفتارها می باشد.

فروش جوجه کاسکو سرنگی

یکی از مواردی که دنیای پرندگان به طرفداران کاسکو پیشنهاد می نماید خرید جوجه کاسکو سالم اهلی شده می باشد که یک جوجه کاسکو کاملا سالم با پرهایی منظم و مرتب چیده شده و صاف می باشد و رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی نیز با اطرافیانش برقرار می نماید.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو سالم اهلی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی:۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dooste azizam
    hamchenin baraye shoma shahrara rooberooye borje shahrara peleke 120 az 9 ta 21 va gheymat az 1200 ta 1600

  2. علیرضا می‌گه:

    سلام
    سال نو مبارک.
    چند روز پیش از طریق اس ام اس تماس گرفتم پاسخ ندادید. آدرس دقیق فروشگاه رو می خواستم و روز و ساعت کاری. و اینکه قیمت جوجه کاسکوی ۱ ساله دم قرمز چند هستش؟
    متشکرم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>