خرید جوجه کاسکو سالم

فروش جوجه کاسکو سرنگی

کاسکو یک نوع طوطی منحصر به فرد با ویژگی هایی کاملا خاص و متمایز از هر طوطی دیگری می باشد که به دلیل این تمایزها است که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا کسب نموده است و هر روزه نیز افراد بسیاری به جمع علاقه مندان کاسکو می پیوندند . از جمله ویژگی های منحصر به فرد یک کاسکو می توان به میزان بسیار بالای هوش و استعداد ، قدرت سخن گویی بی نظیر و توانایی یادگیری فوق العاده یک کاسکو اشاره نمود که هیچ طوطی دیگری نمی تواند تمام این ویژگی ها را در کنار هم به اندازه ی یک کاسکو داشته باشد و به همین دلیل است که کاسکو به طور قابل توجهی به عنوان یک طوطی محبوب شناخته شده است.

فروش جوجه کاسکو سرنگی

یکی از مواردی که با توجه به استقبال طرفداران کاسکو در لیست پیشنهادی خرید کاسکو دنیای پرندگان قرار گرفته است خرید جوجه کاسکو سالم می باشد که این جوجه کاسکو به خوبی اهلی شده است و رام و دستی می باشد و روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش دارد و یک طوطی کاملا مطیع نیز می باشد ، هم چنین این جوجه کاسکو زیبا دارای پرهایی کاملا صاف ، منظم و مرتب چیده شده است که در سلامت کامل به سر می برد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو سالم می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

5 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیزم
    از ۱۳۰۰ تا ۱۶۰۰

  2. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیزم
    لطفا تماس بگیرید

  3. رامین می‌گه:

    اقای ندافی الان یه جوجه کاسکوی ۶یا ۷ ماه دم قرمز چنده؟

  4. پگاه می‌گه:

    قیمتش چند است؟

  5. نوید می‌گه:

    salam man ye kasko daram 1 saleshe khili arome mikham befroshamesh che gheimat mitonam befroshamesh

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>