خرید جوجه کاسکو ۱٫۵ ساله سخنگو دستی شده

خرید طوطی کاسکو جوان اهلی شاداب

کاسکو یا همان طوطی خاکستری آفریقایی به عنوان یک طوطی بسیار باهوش و جذاب در سراسر دنیا شناخته شده است و همواره به دلیل داشتن ویژگی هایی کاملا متمایز از سایر طوطی سانان مورد توجه در سطح جهانی قرار گرفته است. هم چنین کاسکو به دلیل داشتن سطح بالایی از هوش و استعداد از نظر علمی نیز هم رده ی یک دلفین و حتی میمون قرار گرفته است و موجب گردیده که کاسکو در لیست ۱۰ طوطی برتر جهان قرار گیرد و هر روزه نیز به تعداد طرفداران آن افزوده گردد . هم چنین کاسکو از نظر رفتاری نیز به عنوان یک طوطی بسیار مهربان و هم چنین یک همدم خوب نیز شناخته شده است.

خرید جوجه کاسکو 1.5 ساله سخنگو دستی شده

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید طوطی دنیای پرندگان قرار دارد خرید جوجه کاسکو ۱٫۵ ساله سخنگو دستی شده می باشد که یک طوطی جوان بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که به خوبی رام و دستی شده است که یک طوطی کاسکو اهلی می باشد که بسیار مستعد یادگیری می باشد و در حال حاضر نیز توانایی بیان ۷ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب کرده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو ۱٫۵ ساله سخنگو دستی شده و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>