خرید طوطی بالغ ۲ ساله سخنگو اهلی

خرید کاسکو سخنگو دم قرمز 3 ساله

کاسکو به عنوان یکی از پر طرفدارترین طوطی ها در سراسر جهان شناخته شده است و دلیل عمده ی محبوبیتکاسکو به خاطر توانایی بی نظیر کاسکو در سخن گویی با قابلیت بسیار بالا ، قدرت درک و فهم بسیار مناسب از رفتارها و مفاهیم ، هم چنین دارای هوش و استعداد بسیار مناسبی نیز هستند. اگرچه کاسکو به عنوان یک حیوان خانگی بسیار مناسب معرفی شده و برای بسیاری از افراد یک پرنده ی محبوب و جذاب است اما برای داشتن این ویژگی ها نیاز به تربیت مناسب ، آموزش به موقع و نگهداری و پرورش خوبی نیز دارد.

خرید طوطی بالغ ۲ ساله سخنگو اهلی

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید طوطی دنیای پرندگان قرار دارد  خرید طوطی بالغ ۲ ساله سخنگو اهلی شده و کاملا دستی شده است که به خوبی از توانایی سخن گویی برخوردار است و هم چنین درک مناسبی نیز از کلمات و رفتارها دارد و یک طوطی کاملا اسلم است  . هم چنین این کاسکو ۲ ساله سخنگو در حال حاضر توانایی بیان ۳۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و کاملا مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه نیز می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی بالغ ۲ ساله سخنگو اهلی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی:‌۰۹۱۲*******

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>