خرید طوطی کاسکو بالغ دستی

کاسکو یا همان african grey parrot یک نوع از انواع طوطی سانان می باشد البته با تفاوت هایی بسیار چشمگیر و قابل توجه و جذابیت هایی منحصر به فردی که در سایر طوطی سانان به چشم نمی خورد. کاسکو پرنده ای بسیار باهوش ، دوست داشتنی ، وفادار ، مهربان با درک بالا از مفاهیم و قدرت سخن گویی بسیار بالا می باشد که تمام این ویژگی ها باعث گردیده که افراد بسیاری تمایل به خرید کاسکو نشان دهند و هر کس مطابق سلیقه و شرایط زندگی خود اقدام به خرید کاسکو نماید و داشتن این پرنده  ی منحصر به فرد را تجربه کند.

خرید طوطی کاسکو بالغ دستی

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید طوطی کاسکو فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد خرید طوطی کاسکو بالغ دستی می باشد که یک طوی بسیار شاداب و باهوش است که دارای پرهایی کاملا مرتب و منظم چیده شده است و از سلامتی کامل برخوردار می باشد ، هم چنین این طوطی کاسکو یک طوطی کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد که از روابط اجتماعی بسیار بالایی برخوردار است و یک طوطی بسیار مهربان و دوست داشتنی می باشد . طوطی کاسکو بالغ دنیای پرندگان در حال حاضر ۲٫۵ ساله می باشد و توانایی بیان ۳۷ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب کرده است و کاملا مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو بالغ دستی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>