کاسکو african grey parrot یک نوع طوطی بسیار زیبا ، مهربان ، باهوش و دوست داشتنی می باشد که همواره در تمامی جوامع بشری مورد توجه قرار گرفته است و از محبوبیتی خاصی در سراسر دنیا برخوردار می باشد به طوری که در لیست ۱۰ طوطی برتر جهان و هم چنین در لیست بهترین حیوانات خانگی قرار گرفته است و طرفداران بسیاری را مجذوب خود نموده است . از جمله ویژگی هایی که کاسکو را به یک طوطی منحصر به فرد تبدیل نموده است می توان به میزان هوش و استعداد بی نظیر آن ،قدرت سخن گویی استثنایی و هم چنین توانایی یادگیری بسیار بالا و درک مناسب نسبت به کلمات و رفتارها اشاره نمود.

خرید طوطی کاسکو بالغ رام و دستی شده و اهلی

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید طوطی کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید طوطی کاسکو بالغ رام و دستی شده و اهلی می باشد که یک طوطی کاسکو بسیار باهوش و شاداب با رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی است که به خوبی رام و اهلی شده است و  روی دست می آید. هم چنین این طوطی کاسکو بالغ یک طوطی بسیار باهوش است به طوری که در حال حاضر که ۳ ساله می باشد توانایی بیان ۴۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو بالغ رام و دستی شده و اهلی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>