کاسکو یا همان african grey parrot یک نوع از انواع طوطی سانان می باشد البته با تفاوت هایی بسیار چشمگیر و قابل توجه و جذابیت هایی منحصر به فردی که در سایر طوطی سانان به چشم نمی خورد. کاسکو پرنده ای بسیار باهوش ، دوست داشتنی ، وفادار ، مهربان با درک بالا از مفاهیم و قدرت سخن گویی بسیار بالا می باشد که تمام این ویژگی ها باعث گردیده که افراد بسیاری تمایل به خرید کاسکو نشان دهند و هر کس مطابق سلیقه و شرایط زندگی خود اقدام به خرید کاسکو نماید و داشتن این پرنده  ی منحصر به فرد را تجربه کند.

خرید طوطی کاسکو باهوش دستی شده و اهلی

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید طوطی کاسکو باهوش دستی شده و اهلی می باشد که یک طوطی بسیار زیبا و دوست داشتنی و البته بسیار جوان ۱ ساله می باشد که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید و دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش نیز می باشد . هم چنین این کاسکو جوان از هوش و استعداد بسیار خوبی برخوردار است و در شرایط آموزشی مناسب تعداد زیادی کلمه را خواهد آموخت و در حال حاضر نیز توانایی بیان ۳ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو باهوش دستی شده و اهلی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>