خرید طوطی کاسکو جوان اهلی

خرید جوجه کاسکو چشم طوسی دم قرمز

کاسکو یک نوع طوطی در میان سایر طوطی ها می باشد که با وجود اینکه در لیست زیباترین طوطی ها قرار نگرفته است اما جزء پر طرفدارترین طوطی ها می باشد و همواره افراد بسیاری در سراسر جهان مجذوب جذابیت های خاصکاسکو می گردند ، کاسکو دارای ویژگی هایی بسیار متمایز و خاص می باشد که سایر طوطی سانان از داشتن چنین ویژگی هایی در این سطح محروم می باشند . از جمله ویژگی های کاسکو می توان به قدرت سخن گویی ، توانایی بالا در یادگیری ، دارا بودن هوش و استعداد در سطحی بسیار بالا و … می باشد.

خرید طوطی کاسکو جوان اهلی

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید طوطی کاسکو قرار دارد خرید طوطی کاسکو جوان اهلی می باشد که یک طوطی بسیار زیبا با پرهایی کاملا مرتب و منظم چیده شده است و در سلامتی کامل به سر می برد ، هم چنین این طوطی کاسکو جوان به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید و دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش می باشد و یک مورد بسیار مناسب برای افرادی است که تمایل به آموزش کاسکو خود دارند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو جوان اهلی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>