خرید طوطی کاسکو جوان باهوش و دستی

خرید طوطی کاسکو جوان اهلی شاداب

کاسکو african grey parrot که اغلب با نام طوطی خاکستری آفریقایی نیز شناخته شده است یک نوع طوطی بسیار شاخص و ارزشمند می باشد که دارای توانایی های فراتر از سایر طوطی سانان می باشد و از این رو مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است . از جمله ی ویژگی های بارز یک کاسکو تربیت شده و اهلی می توان به قدرت سخن گویی بسیار بالا ، توانایی یادگیری کلمات و مفاهیم ، درصد هوش و استعداد بالا و … اشاره نمود که کمتر طوطی می توانند تمام این ویژگی ها را در کنار هم داشته باشند.

خرید طوطی کاسکو جوان باهوش و دستی

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید طوطی کاسکو فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد خرید طوطی کاسکو جوان باهوش و دستی می باشد که یک طوطی جوان شاداب و بسیار زیبا می باشد که دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی می باشد و یک طوطی کاسکو کاملا رام و اهلی شده است که به خوبی روی دست می آید و در حال حاضر که فقط یک سال سن دارد توانایی بیان ۵ کلمه را به صورت واضح کسب کرده است و مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه نیز می باشند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو جوان باهوش و دستی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>